Contact gegevens:

Aloha Surfshop
Strand Noord 2b
2586 ZZ Scheveningen - Den Haag
Voor je navigatie: Adriaan Maasplein invoeren!

Daphne Oedekerk06-13033430
Maurice Kolijn 06-24889037
info@surferswebshop.nl

KvK 27302412 AlohaSurf VOF
BTW NL818152709B01
Bank IBAN NL32 INGB 000669 5354 tnv Aloha Surf ovv bestelnummer
BIC INGBNL2A

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 10.00 - 18.00 uur
Zaterdag van 10.00 - 18.00 uur
Zondag 10 - 18.00 uur

Buiten deze tijden op afspraak mogelijk!

Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op deze link voor het stappen plan. (interne link)

Waar kan ik naar toe als ik een klacht of een vraag heb?

Producten waarover u niet tevreden bent kunt u retour sturen of terug brengen bij de AlohaSurf Shop. Voor producten die niet aan uw verwachting voldoen geldt  'niet tevreden, geld terug'. Artikelen ruilen kan met aankoopbon binnen 14 dagen. Wanneer geretouneerde producten niet in originele staat verkeren (geopende verpakking, gebruikt of beschadiging door schuld van klant) zullen deze geweigerd worden of deels terugbetaald.
Ook met andere vragen en klachten kunt u terecht bij de AlohaSurf Shop. U kunt uw klacht per mail  via email met leesbevestiging aan AlohaSurf te melden. U ontvangt direct een bevestiging van uw vraag en binnen 5 werkdagen een reactie.

Ontbinden van de koop (herroepingsrecht):

Wanneer de klant de overeenkomst wenst te ontbinden dient de klant dit via email aan info@surferswebshop.nl met leesbevestiging aan AlohaSurf te melden ovv het bestelnummer.  Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we naar de reden van herroepen, u bent dit echter niet verplicht.
Indien de klant reeds een of meerdere betalingen heeft verricht wanneer hij/zij de overeenkomst ontbindt zal AlohaSurf deze betaling(en) binnen 30 dagen na ontvangst van de geretouneerde producten aan de klant terugstorten.
Producten mogen wel bekeken en gepast worden maar niet gebruikt of gedragen. Na aflevering heeft u 14 dagen de tijd om de koop ongedaan te maken. Het maakt dan niet uit of het product al dan niet verzonden of afgeleverd is.
Bij ontbinding van de koop zijn de kosten voor retourzending voor rekening van de klant. Er worden geen administratie kosten gerekend.

Ruilen:

Graag de bestelling in een beschermende doos retour sturen naar het bovenstaande adres. Per email even laten weten voor welk product het omgeruild moet worden. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we naar de reden van ruilen, u bent dit echter niet verplicht.. Producten mogen wel bekeken en gepast worden maar niet gebruikt of gedragen. De verpakking mag wel geopend zijn maar op een nette manier. Dvd's moeten verzegeld blijven om copieren te vermijden. De verzendkosten voor het terugsturen van het product zijn voor rekening van de klant.  Bij ruilen van een product zijn de kosten voor retourzending voor rekening van de klant. Er worden geen administratie kosten gerekend.

Verzendkosten:

De verzendkosten voor een bestelling boven € 50,- inclusief BTW zijn geheel gratis. Onder dit bedrag brengen wij administratie/verzendkosten in rekening. Betaling met Ideal is € 8,-, Creditcard € 13,-, Paypal is € 10,- Rembours is € 8,-

Betaalmogelijkheden:

  • Paypal:Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen login.  U rekent af met een voor u bekende betaalomgeving. Surferswebshop zal de verdere betaalhandelingen met Paypal zelf afronden.

  • Ideal: alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

  • CreditCard: Visa, MasterCard en American Express. U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Uw creditcard wordt belast op het moment van levering.

    Maakt u gebruik van Mr Cash, dan kunt u ook kiezen voor de betaalmethode Maestro

  • Rembours: Bij aflevering van uw bestelling dient u het verschuldigde bedrag van het product direct te voldoen. Rembourskosten bedragen € 8 tot een incasso bedrag van € 100,- en € 1,60 extra voor elke € 150,- of gedeelte daarvan. Deze kosten dienen bij het verschuldigde bedrag opgeteld te worden. Remboursbedragen boven € 1.000,- incl. BTW zijn helaas niet mogelijk. Evenemin zijn  remboursverzendingen naar BELGIß?? mogelijk!

  • Ophalen: Bij de AlohaSurf Shop te Scheveningen.

Maestro is alleen mogelijk voor bestellingen vanuit BELGIE. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van Maestro, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Levering:

Na het plaatsen van je bestelling wordt het pakket uiterlijk 2 werkdagen erna afgeleverd. 

Levering door GLS Logistic: 1e keer wordt het aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Indien niet thuis zal er een brief in de bus worden gedaan met een niet-thuis-bericht en een mededeling van de eerst volgende levering. Na de 2e afleverpoging zal bij 'niet-thuis-melding' het bij de buren worden afgeleverd. Ook hiervan ontvangt u een schriftelijk bericht met daarop het adres waar het is afgeleverd. Niet thuis bericht bel met GLS 0900-1116660

Levering door Mostert Transport: 1e keer wordt het aangeboden op het in de bestelling aangegeven adres. Indien niet thuis zal er direct worden overgegaan met een levering bij de buren. Hiervan ontvangt u een schriftelijk bericht met daarop het adres waar het is afgeleverd.

LET OP: al onze verzendingen worden geleverd in 100% gerecyclede verzenddozen. Het kan dus zijn dat er een ander product op de doos staat dan wat erin zit!

Afleveringstermijn:

Na bestelling ontvangt u een transportmail met daarin de beoogde afleveringsdatum en de transporteur van dit pakket. Middels een track & trace kunnen we zien of en wanneer het pakket is afgeleverd. We werken met GLS Logistics en Mostert transport (surfboards). Ons streven is binnen 2 werkdagen het pakket af te leveren.